måndag 24 augusti 2009

Ät aldrig, aldrig mikrogröt!

Fy helvete. Min tillvaro just nu är ganska misär. Efter fredagens och lördagens superroliga bravader kom jag inte upp ur sängen igår i tid till övningen. Jag steg upp först kl. 22, dvs. 6 timmar efter att övningen slutat. Oj.

Idag har jag fixat o grejat inför resan och för en stund sedan märkte jag att jag inte ätit nåt i princip sen lördag kväll!Inte orkar jag heller gå till butiken, så jag bestämde mig för att koka gröt. Till min glädje fanns det på min grötförpackning anvisningar hur man lagar MIKROGRÖT. JUBEL! Dagen var räddad, nu sku jag få mat på 2 minuter!

Mikrogröten är klumpig och slemmig och int ens en liter underbar mjölk hjälper. Men nöden har ingen lag och nu är tallriken tom. Länge leve studielivet... *suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar