tisdag 6 oktober 2009

Har yrbollen slutat yra?

Min blogg är urtråkig. Jag skriver ju aldrig något vettigt. Kanske yrbollen får sluta yra tills jag åker down under :)

Jag har varit nu 2 dagar på TYKS operationsavdelning 250. Jag känner mig som om jag hade tummen mitt i handen, tänk att det kan vara så svårt och krävande! Har nu sett 4 olika operationer, snart är det dags att jag ska stå där och va in charge - ja, nästan iaf. Skrämmande.

Har min debut som instrumentskötare på torsdagen, tack o lov åker jag till Linköping med Flora och BD för att piggas upp efter den eventuella horriblaste dagen i hela mitt liv. Tänk om jag gör bort mig totalt i salen? Okej, jag kommer inte att vara ensam, jag är ju inte kirurg!

Och JO, gissa vem som skall gå på U2's konsert i Helsingfors nästa sommar? Jag kan int fatta att vi fick biljetter! :)

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar