tisdag 15 februari 2011

Februari kommer nast.. :)

Hejsan alla!

Ja har int sa jattemycket tid att skriva just nu, eftersom min internettid snart gar ut. Jag har det superbra har i NZ och har verkligen borjat uppskatta min tid har. Visserligen har jag gjort det tidigare ocksa, men det har ibland varit lite blandade kanslor over det hela.. speciellt over jul.

Idag har jag varit ledig sa jag och Billie for pa en hike. Vi vandrade ungefar 15 km i bergen och runt omkring i naturen och det var superskoj! Picnic hade vi med oss och det var skoj. Det ar en mycket varm dag idag i Queenstown, antligen ar varmen och sommaren har igen efter nagra dagars paus! Dags att borja jobba pa solbrannan igen da :)

Jag jobbar vidare pa Queenstown House och trivs helt bra. Visserligen e d inte varldens toppenjobb men det ar okej i nagra veckor till. Jag lamnar Queenstown i slutet av mars, ska kanske forsoka fa jobb pa ett stall i ostkusten men vi ska se hur det gar. Berattar mera om det senare, om det loser sig saklart.

I februari har ja jobbat, jobbat, jobbat och jobbat. Borjan av februari var super da vi hade 13 killar pa hotellet. De flesta av dem var fran UK men typ 3 av dem var fran NZ. Jag blev jattegod van med nagra av dem, och ska halsa pa en av dem i Auckland da ja aker tillbaka upp. Jag gillade inte Auckland sa jattemycket, men enligt honom ar det en super stad att vara i. Sa vi far se.. :) Borjar sa smaningom planera hur och nar ja ska ta mig upp till nordon igen. Men i helgen ska jag och min kompis Kierra fran Canada fa pa en roadtrip till vastkusten pa sydon.

Nu maste ja sluta, ja skriver snart igen! Nasta vecka efter roadtripen! Stay tuned :)

Manga kramar till er alla dar hemma!

2 kommentarer:

  1. Heidiii! Saknar dig! Var på lunch med en kompis i Gado förra veckan, och kom plötsligt att tänka på dig och vårt år tillsammans som kämppisar å då vi luncha i Gado den där ena gången :D Det var fint att bo med dig vännen, och blir härligt att få dig hem! Men är så glad för din skull att du trivs! Kram vännen <3

    SvaraRadera
  2. Men gullevannen! :) Joo, d va ett super ar! Och vilken var vi hade haha! Ja kommer snart hem, nu e d ju faktiskt bara 52 dagar kvar! Ska bli super att ses igen och spendera kvalitetstid tillsammans igen! Skot om dig, manga manga kramar!!

    SvaraRadera