fredag 17 april 2009

A Love That Will Live Forever

First I was afraid, I was petrified! Kept thinking I could never live without you by my side...

Nu har vi kommit till dagen med stort D. Mitt liv på Fänriksgatan packas ihop på allvar och på söndagen är det dags för den stora flytten till Klockringaregatan, där sambo-livet med Petra börjar.
Flyttlådorna kom igår, såhär långt har jag hunnit packa då jag samtidigt försöker skriva på mitt slutarbete.

Min borg, mitt hjärta. Lådorna till skåpet töms en efter en och de röda lådorna från Lainalaatikko.fi blir fyllda. Det är nu.. det är här, det är en början ;) (ja, jag är en äkta flora som Marina the Brave skrev i sin blogg nåttag, en äkta flora får in en sång i varje text).

Kylskåpspoesi och kärlek. Det skall vi ha på Klockringaregatan också! Man är också välkommen dit, om ett år lagar jag ett likadant inlägg på min blogg om bostaden där ;)

Tupare och min födelsedagsfest 26.9.08 (dagen före min födelsedag). En glad blivande 22-åring med många paket.

Under nästa dörr kommer det att stå Westerlund Erickson. Jag hoppas på en lika underbar tid där som på Fänriksgatan. Jag vet ju redan precis hur jag skall inreda, vilket är ett bra tecken! Men jag kommer aldrig att glömma Fänriksgatan och alla de underbara minnen jag och alla ni, mina underbara vänner, skapat där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar