onsdag 29 april 2009

April april, din dumma sill!

En olycka kommer sällan ensam.

Jag kan nog konstatera att april månad verkligen har varit en månad jag aldrig glömmer. I april månad har allt varit möjligt. Då menar jag ALLT.

Jubbet närmar sig med stormsteg. 16 dagar kvar. Jag trivs superbra i mitt nya hem, med mina underbara (för tillfället 2) kämppisar! Dessutom fick jag slutarbetet inlämnat också. Och jag har börjat motionera på allvar! Inte undra på att då jag åstadkommit sådant, så måste det ju finnas vidriga motgångar oxå..
S sa ti mej igår att jag skall tänka positivt. Så nu tänker jag positivt. Det är VAPPEN imorgon och jag skall fira att jag fortfarande står efter den förskräckliga stormen.


Se, nu går en måne upp... Och en kvinna reser sig med ny kraft. (i hope)


Glada vappen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar