söndag 6 december 2009

Då balen blev för tråkig...

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag kunde baka mockarutor utan att misslyckas!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Räknade läkemedelsräkning på praktiken.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Tröttnade på självständighetsbalen i TV och kom upp till datorn.
Det sista du sa högt: Nej, jag är trött på klänningar!
Det senaste någon sa till dig: Heidi, kom ner och se på julgransklänningar!
Vad har du druckit idag: Kaffe, cokis, vin, glögg och vatten.
Vad var det senaste du åt: En tryffelbit.
Vad var det senaste du köpte: En tågbiljett
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit här hemhemma, brun i Åbo.
Vad är det för väder hos dig nu: Bara mörkt och kallt
Godaste glassmaken: Choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, jag tror på stark attraktion vid första ögonkastet.
Sover du tungt: ja, då jag får.
Drömmer du mardrömmar: ja.
Trivs du med ditt jobb: För det mesta. Senast idag älskade jag det.
Favoritklädsel: Leggings och nån lite längre kiva övredel
Favoritlåt just nu: Lars Winnerbäck - Solen i ögonen (får mig på SÅ gott humör!!)
Vad ser du om du tittar till höger: Det bästas småfågelkarta och pappas musiksystem
Vad gör dig glad just nu: Att jag äntligen hade tid att åka hemhem.
Vad ska du göra härnäst: Titta på balen, dricka mera glögg och spela dator :D
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Fundersam och livets mening humör.
Favoritgodis: Fazer Lontoo Rae chokladplatta
Kläder just nu: mystofflor, svarta leggings, brun lång tröja.
Sommarplaner?: Oj, ni sku BARA veta ;)
Hur många kuddar sover du med: tre-fyra stycken. Så många som det ryms!
Spelar du något instrument: kattvals på piano ibland.
Morgon eller nattmänniska: beror på.
Vad är viktigast för dig: Att min familj, jag och mina vänner har det bra.
Är du kittlig: På ett ställe, men jag säger inte var..
Snarkar du: Bara ibland då jag somnar i fyllan
Stjärntecken: Våg
Äckligaste insekten: Alla insekter är äckliga!
Längtar du mest efter just nu: En stor kram och några uppmuntrande ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar