onsdag 2 december 2009

Natinatt

Nu har jag bara 3 dagar kvar på min allra sista praktik som vårdstuderande. Kan på riktigt inte tro att det verkligen är över snart, vilket känns ganska sorligt. Tillika blir det roligt och spännande, gjorde ett beslut idag och hoppas verkligen att det kan fixas så att det går som jag vill! Vem vet?
Idag var jag en katastrof på min praktik. Hade världens mest petnoga person som handledare och fast han är jättebra på att lära så känner jag mig så otroligt dum och som om jag inte lärt mig något på 8 veckor. Nå, ja höll iaf inte på att borra sönder min hand denhär gången :)

Men nu ska jag sova för att vara förhoppningsvis en mindre katastrof imorgon. Och hoppas att min granne, opera och piano-mannen, inte har pianobileet inatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar