tisdag 17 maj 2011

Dagens råd: slå ALDRIG vad.

DEN GLED IN! ;)

Helgen (söndagen) är över och jag är, om möjligt, ännu stoltare och ännu mer patriotisk än jag tidigare varit! Finlands seger i ishockey VM firades med skumppa, skumppa, skumppa, öl, skumppa... och sen är det bara att face the facts:

"Om Finland vinner ishockey VM 2011 så lovar jag att springa ett helt marathon under 2012 någonstans i världen".

Så skrev jag på min facebooksida på fredagen före matchen mot Ryssland. Nu är min fråga: New York, Paris, London eller VAR ska ja springa?!

Sthlm blir det inte, eftersom jag springer halvmarathon där 17 september.

HYVÄ SUOMI!!!

2 kommentarer:

  1. Oj vad fint, duktiga Heidi!! Men sant, man måste vara försiktig när man slår vad... jag är ändå helt säker på att du kommer att klara det suveränt, Go Heidi Go! :)

    SvaraRadera
  2. jee!ja ska göra mitt bästa.. har ju ett och ett halvt år tid att träna. Blir nämligen NYC marathon i november 2012... e du med? ;)

    SvaraRadera