tisdag 10 maj 2011

Facebook

Ibland sku ja kunna ta bort mig från facebook. Jag AVSKYR facebook ibland. Är det bara jag, finns det nån annan som tycker såhär?!

Det värsta med facebook är då man MÅSTE acceptera vissa vänförfrågningar. För att man känner att hela jävla stan e sådär "va fan tror hon att hon e" om man inte accepterar en vänförfrågan. Men tro int mig fel, 95% av mina vänner på facebook vill jag ju ha som vän.

Det som är ännu värre med facebook är tjatiga status updates. Eller status updates där man får reda på allt om den personens liv. Eller där personer skriver i stil som: "idag åt jag korv till lunch, och tro det eller ej, men mamma hade lagat korv till middag". Vill vi ha denna information?

Okej, jag menar inget illa med dethär nu. Jag bara menar att jag tycker supermycket om er alla och det är pga. er jag fortfarande finns på facebook och överlag gillar jag facebook. Men ibland blir man bara överbelastad och måste avreagera sig.

Tycker om er! (och ingen av er brukar dra mig till vansinne på facebook)

Pussar från en Heidi som måste fa på länk så hon avreagerar sig och sen kan bli "normal" igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar