torsdag 21 maj 2009

Då öppnar sommaren sin dörr

Helt allvarligt! Jag kan inte vänta!

Snart är det sommar, ska bli så skönt att fundera på nåt annat än skolan. Dessutom spenderar jag sommaren i Ekenäs. Vilket betyder många och långa fina kvällar i goda vänners sällskap, kvällsöl en vacker sommarkväll på alban, något besök då och då till ettan... Det gamla gängets reunion, då vi alla kommer hem från våra olika studiestäder. Skoj!

Jag o Petra har hittat glädjen även i träning (ursäkta du som föll från stolen som läste mig och träning i samma mening) Men ja, det är sant. Jag har gjort det. Dessutom skall vi springa halvmarathon i Stockholm 12.9.
Efter det fantastiska jag-glömmer-det-aldrig-JUBBET förra veckan, blir det äntligen dags för jubileumsturné till Italien i slutet av augusti. Ser så fram emot det! Funderar ändå på hur det kommer att lyckas med hårdträningen de 12 dagarna, det är ju 2 veckor innan halvmaran och känner ni mig på turné, så.. ;) Nå, man får väl lov att göra både och.

Det finns ett ljus i slutet av den mörka tunneln. Och jag är närmare ljuset mer än någonsin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar