fredag 29 maj 2009

Den blomstertid nu kommer

Idag hade jag min sista föreläsning under mitt tredje år som vårdstuderande. Nu bara en termin kvar och sedan är det hej hej.

Imorgon skall jag börja packa för att antingen på kvällen eller lördag morgon åka hemhem till Ekenäs. Då jag bara har en bag, blir det nog lite problematiskt hur jag skall få med allt. Nå, jag får väl lov att ta det viktigaste nu.

Var på handledning idag för examensarbetet. Mina handledare anser att jag skall jobba åtminstone 16 h i veckan med arbetet. *suck*. Och sedan skall jag ju sommarjobba också. Jag får väl lov att inse att det inte kommer att vara ett vanligt sommar"lov" för mig i år. Så dit for mina planer på att bara ta det lugnt!

Nu skall jag krypa under täcket och sova min eventuella sista natt i Åbo på en lång tid. Imorgon upp med nya krafter o ta i tu med högen av skolarbeten. Men på HELGEN, då tänker jag vara ledig och partaja :)

Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar