måndag 25 maj 2009

Extreme makeover

Jag har alltid funderat på hur jag skulle se ut som blond. Då jag var liten hade jag riktigt riktigt blont hår, mina ögon såg nästan svarta ut på alla foton. Mörka iallafall. I flera episoder har jag längtat tillbaka till mitt blonda hår, som finns där under det mörka hårsvall jag har idag.

Hittade med Sophia på lördag kväll världens bästa sida. Man laddar upp ett foto på sig själv, följer direktiven på sidan och sedan är det bara att välja och vraka mellan olika frisyrer! Har kommit fram till att jag passar fortfarande i ljust hår som Reese Witherspoon och brunt med ljusa slingor som Jessica Alba är också bra. Passar också bra i page eller kort kort som Katie Holmes, men det får bli en annan gång.

Testa det, det är hur kul som helst!
http://www.mtv3.fi/tyylitalo/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar