onsdag 3 juni 2009

Långpromenad med Heidi Semesterlund

Jaha. Då var det dags för den första muskelförsträckningen. Efter att ha sprungit 8 km snabbare än jag gjort förut (dessutom efter helgens fest- och kakfrosseri) är det inte undra på att man är sjuk i vadmusklerna. Eget fel, tack o lov för Voltaren ;)

Dagarna ute på landet har varit precis vad jag behöver efter en stressig vår. Har verkligen kopplat av, skall ytterligare koppla av några dagar för att sedan börja jobba på tisdagen. Igår promenerade vi 10 km med Kerstin och på måndagen sprang jag då mina 8 km. Idag har jag börjat dagen med att stiga upp klockan 8 o titta på en film som kom på Canal +. Klockan 3 ska jag se på Jurassic Park :) Och sedan måste jag nog gå ut trots att det regnar här i Boxskogarna..

Här är några bilder från gårdagens naturupplevelser:

Smörblomman blommar redan..
Ut i de stora skogarna...
Lite ved. Och pappas yxa. hihi.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar