lördag 11 juli 2009

Jag är lycklig!

Solen är tillbaka och jag är nöjd igen! Har tråkigt nog kvällstur både igår (fredag) och idag, men det gör väl ingenting. En lugn helg i jobbets tecken är hälsosamt. Blir faktiskt den första lugna helgen på över 8 veckor, jag som skulle ha en lugn sommar, haha ;)

Nu snart ska ja fa ut och springa med "elitspringaren" Patrick. Kommer att bli jobbigt då jag inte sprungit på över 2 veckor. Igår for jag ut och firade Evas födelsedag med Sophia och Annika på alban efter min kvällstur. Åh, vad jag tycker om sommar och terasser som serverar goda drycker! Det blev nog bara en denhär gången..

Men NÄSTA helg blir det buller och bång. Då ska nämligen jag med hela pärlgänget ut och göra Ekenäs stad osäkert. Och om två veckor är det dags för METALLICA.

Som sagt: Jag är lycklig. Se på dendär: http://www.youtube.com/watch?v=TJ01iVKQm8k

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar