torsdag 2 juli 2009

Se upp i vattnet!

Idag har jag varit ledig. Helt super, ja ha int gjort nåt annat än att sola, simma och varit ute på sjön :) En sväng var jag in till Ekenäs city för att köpa Ben&Jerry's Strawberry Cheesecake-glass. (Ja vet Pe att vi har vår deal, men jag bestämde mig för att jag ändå får äta gräddglass...)

Pappa lärde mig och Petra köra båt idag. Det blev mer eller mindre en katastrof då ja skulle köra. Va jobbigt det är att köra båt! Då vi "seglade" förra veckan med Otso styrde jag ju hur bra som helst! Eller så var det konjaken som fattades idag.. :)

Hur som helst fick pappa ta över styrandet då enorma lyxbåtar kom förbi oss och jag styrde åt fel håll nästan in i vassen och Petra skriker: Vänster, Heidi, far åt vänster! *skratt*

Nåja, övning ger färdighet. Nästa gång går det bättre. Stay tuned ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar