onsdag 17 juni 2009

Back in Black

42000 personer står och vrålar av lycka till AC/DC på Olympiastadion just nu. Jag sitter hemma med pappa och lyssnar på deras ena live album från 1992. *suck* Nästa gång är jag där ;) Förhoppningsvis blir det Metallica i Björneborg senare i sommar! LYCKA!!

Idag har jag varit ledig. Jag firade det med att åka in med Kerstin till stan efter Petra och passade på att ta en sväng in till Lindex och köpa detdär ena bältet jag tittat på ett tag. Jag hade fått en liten lön på tisdagen så nu hade jag pengar att köpa det, äntligen. Så jag gick in i butiken, tog bältet och genast till kassan. Mitt kort fungerade inte, vi prövade igen. Så bestämde jag mig att gå till automaten och ta ut pengar. Men hela min lön hade gått till studielånsräntan!! PANIK, bältet klarar jag mig utan, men hur ska jag klara av handeln till midsommar imorgon?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar