måndag 22 juni 2009

Den perfekta dagen fick ett äckligt slut

Idag har jag varit ute på sjön hela dagen. Har varit helt underbart, äntligen är sommarvädret som jag väntat på här! Senare åt vi sill, potatis och biff med svampsås = min absoluta favoriträtt! Har varit på strålande humör precis hela dagen, känner verkligen välbefinnande nu då jag vet vad jag vet :)

Tänkte på kvällen ytterligare öka mitt välbefinnande, så jag bestämde mig för att ta en promenad runt omkring här på landet. Bestämde mig för att gå genom skogen och då jag gått ca 20 min i skogen gjorde jag en fasansfull upptäckt: ett FÄRSKT AVSLITET HJORTBEN låg ca 5 cm från mina fötter.

Jag blev så rädd, folk har ju sett en björn och en unge i vintras nära oss! Så jag sprang som en galning genom skogen, fort hem till pappa o Kerstin. De försäkrade om mig att det var en lo som gjort det (det har folk också sett här nyligen). Men usch vad ÄCKLIGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar