fredag 12 juni 2009

Godmorgon, godmorgon

Jag är så himla stolt över mig. Jag sprang det längsta jag någonsin gjort igår och det gick hur bra som helst! Har som mål nu med min träning att öka gradvis på kilometrarna, hålla takten, för att sedan öka takten. Det är ca 90 dagar kvar to the big day.

Jag tror jag klarar det. Det jag funderar på att jag inte klarar av är att hålla mitt psyke i skick, haha. Att kilometer efter kilometer springa på och att det sedan blir som om mina ben är en maskin, att jag inte tänker utan jag bara springer på för det är naturligt för mig. Vet ni vad jag menar?

Idag har jag först tent och sedan kvällstur. Mamma och flickorna e på semester i Barcelona, så jag och Petra är husvakt i en vecka.

Nu morgonmål, sedan tentläsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar