måndag 15 juni 2009

Var är sommarvärmen?!

Jag vill bort härifrån. Jag vill bort från kalla Finland och bort till varmare länder. Alltså, man kan ju inte bara låta bli att fundera vad det egentligen är för sommar?! I morse var det 8 grader varmt ute. 8. Och vattnet rinner längs gatorna som nånsorts syndaflod.

Jag måste bort härifrån. Jag går på övervarv snart, är jobbig drama queen och irriterad på allting och hela allmänheten. Jag måste helt enkelt få veta att jag är påväg nånstans snart, jag måste beställa en ytterligare resa (förutom till Italien på turné) för att få lite sinnesro.

Får jag stipendium (jag har fått 1 redan, och eventuellt ett stort snart) så lämnar jag Finland så fort jag kan. Jag reser ensam, bara jag slipper härifrån från detta kalla land.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar