onsdag 18 mars 2009

Blind på stan

Ibland blir jag bara så irriterad på mig själv. Ibland är ja så otroligt blind där jag går på gatan/skolan/lunchrestauranger/överallt... Irriterande, men ni skall inte ta det personligt.. inte är det så att jag inte vill hälsa på er, utan det är för att jag är på nåt mystiskt sätt så i min egna värld.

Idag har detdär samma fenomenet "blind på stan" hänt mig åtminstone 5 gånger. En av gångerna var verkligen BAD då jag gick bakom/brevid/framför en bekant utan att märka något. Såklart lyssnar jag på musik eller pratar i telefon så jag hör inte ens om någon ropar hej.

Händer dethär alltså andra? Eller är det bara jag som är en sån total yrboll? Ja, mitt namn passar ju bra till dethär tillfället... Ursäkta, till de flesta tillfällen. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar