fredag 20 mars 2009

FREEDOM!

Nu är det DAGS! Sista halvtimmen på gång på praktiken och feelisen är på TOPP!
Efter 4 veckor här, dag ut och dag in, kan jag konstatera att jag lärt mig förvånansvärt mycket. Om bloggande, mig själv och såklart om kriser ;) Men nu är det dags att packa ihop mina saker, lämna mitt office och skutta ut på gatan o leva livet.

Helgen kommer att gå i festens tecken. Skall klä ut mig till perus finne på Suomi-bileet idag och imorgon ska ja va fancy pancy på 47 års kalas! Mina planer på ett lugnare liv sket på sig, eller jag kanske skjuter upp dem ett tag.. en helg? hehe. Men nu ni mina kära bloggläsare, skall jag städa ihop allt och sedan säga hejdå och skutta iväg till närmaste alkon och köpa såklart en flaska FRESITA!
Sofia, Annina och jag fancyga på kvinnodagen 09.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar