fredag 6 mars 2009

One Ring to rule them all..

Nu har jag bestämt mig. Det är dags. Nu skall jag göra det jag alltid velat göra.

Jag skall lämna detta kalla land och åka till Nya Zeeland i januari 2010 för en hel månad, åtminstone. Tänk nu, se på detta underbara land! En hel månad med en ny kultur, nya upplevelser, en tid då jag uppnår min efterlängtade inre mognad! (se tidigare blogginlägg)

Jag kan inte vänta.. Planerar resan som bäst just nu, denna fredagsförmiddag på praktiken. Måste ju ta en paus ibland i mitt arbete, vem orkar läsa hur länge som helst nonstop?

Igår beslöt jag mig för att inte sen heller fara till Klubi. Jag hade sett fram emot det hela veckan, då jag har en längtan att göra mycket och fara till ställen jag normalt inte brukar spendera mycket tid på. Jamenar, man måste ju passa på - det är mitt sista studieår!

Så jag och Petra var hemma hos mig, planerade vårt kommande kämppis-liv på Klockringaregatan, såg på Lost och spelade Sims 2. En perfekt torsdag kväll alltså! Så mitt huvud var på gott humör då jag åter igen vaknade 7.30 i morse, redo för en ny dag på praktiken.

Idag åker vi i Flora till Helsingfors för ett helt veckoslut! Tycker att det skall bli hur kul som helst! Nu har jag dessutom en chans att använda dendär klänningen jag älskar från Zara som jag aldrig hunnit använda.. och mina älsklingsskor!

Så, AKTA ER Helsingfors och Nya Zeeland! För snart kommer jag!


4 kommentarer:

  1. Yey, nya zeeland, låter härligt :) Och oj va de ska bli kul i helgen! :) zukuduwaada!

    SvaraRadera
  2. Nya Zeeland låter som en jättebra idé tycker jag! :) Go for it! Vad är bättre än att resa...? :)
    Ska du o Petra bli kämpppisar igen?

    SvaraRadera
  3. Nej, int Petra syster.. utan min vän petra! sophia(hennes nuvarande kämppis, min kusin) åker nämligen till frankrike nästa år, så petra behöver en kämppis :) sophia flyttar till ekenäs redan i början av maj då hennes skola slutar, så i ett år kommer jag att bo med Petra! :) skoj ska d bli!

    Helgen i helsingfors kommer att bli super :D gembazigademba zigazigaziga demba! waaaa naaa ubaa dubudu waaa :D

    SvaraRadera
  4. Ahaaaaa! :D Nåmen du har ju erfarenheter av att bo med en Petra så... ;)

    SvaraRadera