tisdag 31 mars 2009

Frustration

Jag har varit ensam för länge här hemhemma i min "sjukhussäng" och mitt rum som fungerat som isoleringsrum de senaste 2 dygnen. Det känns som om allt skiter på sig. Precis allt. Allt som redan inte har skitit på sig håller på att skita på sig. Och allt som redan skitit på sig skiter på sig ännu mera.

Jag älskar att vara hemma o spendera tid med min familj, kommer så att sakna dem nästa år. Jag blir tillika så irriterad över att varför jag inte kan vara i Åbo där jag nu snart spenderar mina sista månader och verkligen njuta av livet och studielivet och våren som äntligen håller på att komma! Vad är det för grej? Varför kan jag inte njuta av det livet har att erbjuda just nu, varför begär jag bara mer?

Jo, för att allt skiter på sig. Eller så är det bara jag som håller på att bli galen. Och jag som aldrig är nöjd. Hur blir man nöjd?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar